masszőr házhoz megy

FOGLALÁS, LEMONDÁS és MÓDOSÍTÁS MENETE

Kedves Ügyfelünk!

Örömünkre szolgál, hogy megtisztelsz minket bizalmaddal és visszatérő vendégeink között üdvözölhetünk Téged!

A honlap és a mögötte kialakult rendszer azt szolgálja, hogy kollegáink zavartalanul tudjanak a munkájukra koncentrálni. A cél, hogy masszőr kollégáink minél nagyobb figyelmet tudjanak rátok fordítani.

A minőségi figyelem akkor lehet egyrészt zökkenőmentes, ha szabályokhoz kötött.

Természtesen bárkinek közbe jöhetnek dolgok ezt mi is jól tudjuk.

Ennek ellenére a lemondási feltételeket keretek közé kellett tennünk a megfelelő és nyugodt munkamenet biztosítása érdekében.

A gyogymasszort.hu kollégái előre egyeztetett időpontra vannak beosztva Budapest kerületein belül.
A forgalom kiszámíthatatlanságát igyekszünk a szervezettségünkkel is áthidalni.

Hogyan történik a foglalás és fizetés?

Kérhetsz visszahívást tőlünk foglalás előtt és telefonon is leadhatod a rendelést. Az időpontfoglalón keresztül is tudsz választani magadnak egy helyet. A fizetés történhet az oldalon keresztül bankkártyával, vagy előre utalással, vagy a masszőrnél készpénzben, vagy bankkártyával.

Ügyfeleink esetén alkalmazandó időkorlát:

A lefoglalt időpont előtt 24 órával nem tudunk elfogadni módosítást.

Azaz ebben az esetben a díj 40%-a felszámításra kerül.

VIP tagok esetén alkalmazandó időkorlát:

Ez az időkeret 12 órára korlátozódik. Tehát a 12 órán belül történő módosításokat nem tudjuk kezelni. A 12 órán belüli lemondások VIP szolgáltatási díjának 40%-át fel kell, hogy számítsuk. 

Időpont módosítás/lemondás:

Ha a foglalás 24 órán kívülre esik (VIP tagság esetén 12 órán kívül esik), akkor a foglalási emailben található információk segítségével könnyedén módosítható az időpont.

Bármi kérdésed van a fent leírtak kapcsán, vagy egyéb esetek miatt, akkor a Kapcsolat menüben található elérhetőségen tudsz minket elérni.

Tisztelettel Köszönjük Megértéseteket!

Voltig Judit és Voltig Tamás
Alapító Tagok